דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות בעתיד 

מאת    [ 19/06/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1909 פעמים ]

 

רעיונות למתנות בעתיד ייראו מעט אחרת מאשר בימינו ועם זאת הם יהיו דומים. מה צופן לנו העתיד?

העתיד נמצא מעבר לפינה. בכול פעם שאנחנו מגיעים לפינה אנחנו מגלים שיש עוד פינה שמאחוריה העתיד מסתתר. העתיד הוא פסגה של הר. בכול פעם שנדמה לנו שאנחנו מגיעים לפסגה אנחנו מגלים שיש עוד פסגה, גבוהה יותר. המרחק מתחתית ההר גדל והולך ומדי פעם פחד הגבהים כמעט וגורם לנו לאבד אחיזה מרוב אימה מטשטשת.

בעתיד הדברים יראו אחרת אבל יהיו דברים שלא ישתנו. גם בעתיד אנשים יחפשו מתנות לעובדים. גם בעתיד יהיו מלא חגים ואירועים שצריך לתת בהם מתנות, אולי אפילו יותר מהיום. בעתיד לאנשים כבר לא תהיה עבודה וכול היום הם פשוט יחפשו רעיונות למתנות מקוריות. החיפוש אחרי רעיונות למתנות יהיה קצת שונה, אולי, מהיום. אנשים יחפשו רעיונות למתנות בספינות חלל ובמכונות זמן. הם ייסעו לפלנטות אחרות כדי למצוא רעיונות למתנות מקוריות, הם יבקרו ביקומים אחרים, הם ינועו קדימה ואחורה בזמן: הם יעשו את כל זה רק בשביל למצוא רעיונות למתנות מקוריות.

החיפוש אחרי רעיונות למתנות מניע את העולם, את הקדמה האנושית. החיפוש המתמיד, משחר ההיסטוריה ועד ימינו, אחרי רעיונות למתנות מקוריות הוא זה שמוציא אומות למלחמה וגורם למדענים לחקור את האטום ולמפות את הגנום האנושי. ללא התשוקה העזה למציאת רעיונות למתנות הרי שהמדע לא היה מתקדם ואנחנו עדיין היינו חיים בגן העדן של האדם הקדמון. אבל איזה הומו ספיינס היה צריך לקנות מתנה לחברה שלו ומאז התחיל החיפוש אחרי רעיונות למתנות. גורשנו מגן העדן ואנו תועים מאז ברחבי היקום בחיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות.

בעתיד, יום אחד, מישהו ימציא מכונה חדשה. היא תהיה שילוב מתוחכם של מחשב על ושל מוח אנושי, של מוליכים וכור אטומי ורקמות אורגניות. למכונה יהיה תפקיד אחד בלבד: למצוא רעיונות למתנות. היא לא רק תוציא פלט ובו רשימה של רעיונות למתנות מקוריות אלא היא תדע גם לקבוע איזו מתנה מתאימה לאיזה מקבל. היא תערוך אנליזה מעמיקה של נותן המתנה כדי לדעת מה הוא רוצה לומר בכך שהוא נותן מתנה. היא תערוך אנליזה מדוקדקת למקבל המתנה כדי לדעת מה הוא רוצה, צריך ויכול לקבל. היא תציג אז שלוש אפשרויות של רעיונות למתנות. הנותן יצטרך לבחור רעיון אחד מתוך הרשימה של רעיונות למתנות מקוריות. כך יישמר אלמנט חופש הבחירה שכה חשוב לבני האדם.

בהתחלה המכונה תקיים ראיון עם נותן המתנה. עם התקדמת הטכנולוגיה של המכונה למציאת רעיונות למתנות, ראיון לא יהיה נחוץ. המכונה תשלח מחושים מיקרוסקופיים אל תוך מוחו של הנותן ואל תוך מוח של המקבל. לא יהיה ניתן לשקר למכונה, לא יהיה צורך לדבר איתה. היא תקרא ותבין ותדפיס רשימה של שלוש רעיונות למתנות.

ויבוא יום שהמכונה כבר לא תזדקק לבני האדם. חופש הבחירה מתוך הרשימה של רעיונות למתנות יעבור אליה. היא תבחר את המתנה, היא תיתן אותה והיא גם תקבל אותה. בני האדם יגלו שהגולם קם על יוצרו ושלא נותרו יותר רעיונות למתנות מקוריות עבורם ביקום הזה. זה יהיה סופו של המין האנושי שיעלם בקול ענות חלושה מעל פני האדמה.

אז מי רוצה רעיונות למתנות?

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב